mandag 14. november 2011

Tema BLACK



Det burde slett ikke by på noe problem å finne motiver til MacroMondays tema BLACK, som jeg nevnte på i går, men igjen ble jeg møtt av MYE støv (alt av støv, også det som nesten ikke er synlig med det blotte øyet, synes VELDIG godt på macrobilder) 

Ble ikke helt fornøyd med noe, og skrinla hele temaet egentlig, men i det jeg sto på farten til fysioterapeuten, som prøver å få skikk på en skadet fot, tok jeg av støvelen igjen, og prøvde en siste gang....
Hadde ikke tid til å dvele lenger ved dette, så slik ble min besvarelse denne mandagen:)


Another monday morning












2 kommentarer:

  1. Stilige tøffe bilder! Liker alle sammen.
    Foto er jo bare så gøy. Skal nok følge deg videre. Er sikker på jeg kan hente litt inspirasjon her på din blogg.
    Ha en trivelig kveld!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelige kommentarer Aina, og jeg gleder meg over at du vil følge bloggen min:)Hvis du ikke har noe i mot det,har jeg lyst å sende deg en mail for å spørre om noen tekniske finesser når det gjelder bloggoppsettet..?
    En fin kveld ønskes herfra også:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)