søndag 13. november 2011

Working class heroes....

Working class heroes

Working class heroes2
Tema hos Fotosøndag har vært UNIFORM denne uken. Min fars gamle matrosdress var opprinnelig motiv, men kom hjem bare for å oppdage at jeg hadde glemt å tilbakestille kameraet...og kunne ikke bruke bildene. Grrr,- slik får ikke lov  
å skje!
Uniformed

Sent i går kveld skulle jeg henge opp klesvasken, og der fant jeg mine tapre "soldater", som derfor ble min besvarelse.
Fortsatt endel ting jeg ikke skjønner mht til oppsettet, men får vel orden på det etterhvert!? 






The young ones





3 kommentarer:

  1. Monica du er kjempe flink,du er altfor beskjeden. Gleder meg til å se på bildene dine!

    SvarSlett
  2. Tusen takk,- og synspunkter, ris og ros taes i mot med takk og interesse:)

    SvarSlett
  3. Flere kule bilder. Gleder meg til å følge med videre.
    Takk for besøket på min blogg!

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)