tirsdag 1. mai 2012

Hjerteflimmer


CLICK TO ENLARGE












18 kommentarer:

  1. For noen fantastisk flotte kunstverk Monica! Du er så dyktig ! Forstår ikke hvordan du gjør dette...

    Ønsker deg en fin 1. mai dag! Klem til deg!

    SvarSlett
  2. Beutiful photos''Amazing,could you do some explaining or is it a secret,anyhow I love your work..

    SvarSlett
  3. Ja, her flimrer det virkelig for øynene :-)

    SvarSlett
  4. Takker så Monica for alle de gode ord du eterlater i bloggen min, de varmer mer enn du tror skal du vite. Vært litt sånn bob-bob med foto her de siste ukene og er inn i en litt negativ bølge der jeg synes å misslykkes med det meste, var så i tvil om jeg skulle poste den blåveisa også, en selv sin største kritiker du vet :-( ikke alltid bare kjekt.

    Men HER!!! er inspirasjon å hente til tusen, og en kjenner fotolysten bare en åpner bloggen din, lysten til å forsøke moe mytt, tenke litt annerledes og utradisjonellt, og DER!! trenger jeg virkelig et spark bak. Denne serien f.eks. enormt bra, bilder som fortjener glass og ramme og en vegg så stor. Sitter her faktisk og tenker på hjertepolikliniken vår :-)

    SvarSlett
  5. Så spennende bilder!
    Det er morsomt å eksprementere med lukkertiden!
    Hilsen Ingun

    SvarSlett
  6. he,he er er det romantikk i luften!!! For en herlig, kreativ og spennende serie. Det er så inspirerende å komme til din blogg.
    Hjertelig fin uke til deg.
    Klem fra Hilda

    SvarSlett
  7. En snygg effekt som du inte ska avslöja hur du gör, utan fortsätt med den och utveckla ännu mer. Lycka till!!!

    SvarSlett
  8. Beautiful hearts, your imagination hasn´t limits.

    Regards.

    SvarSlett
  9. Herlig billedserie! Som Anne, føler jeg en negativ bølge for tiden. Lite kreativ og syns andres bilder er bedre enn egne. Vil komme meg bort fra de tradisjonelle bildene, men vet ikke helt hvor og hvordan jeg skal begynne. Denne serien er så utrolig bra ... lær meg litt da!

    Ireneklem

    SvarSlett
  10. Fin fototeknikk og gode bilder!
    Ikke noe jeg er vant med, men likevel inspirerende =)
    mvh

    Dagfinn

    SvarSlett
  11. Fantastiske og spennende bilder!
    Ønsker deg en fin helg.
    Mette

    SvarSlett
  12. Tusen, tusen takk for hyggelige kommentarer! Dette er liksom ikke helt meg normalt,- med hjerter og rødt og rosa, men morsomt å eksperimentere, var det:)

    SvarSlett
  13. Æ hælle min så rørt jeg ble av å lese hva du skrev, godt vi har hverandre si no æ!!!! det er derfor en gidder blogge faktisk :-) og en dag, en vakker dag skal vi klemme hverandre og det på ordentlig!!

    SvarSlett
  14. få hjertebank .... meget kreativt og dekorativt. :-)

    SvarSlett
  15. Vakkert!
    Og nok en gang veldig kreativt!

    Jeg beundrer din enorme kreativitet. Selv har jeg så liten tid til foto at alt skjer mest på impulsen de få gangene jeg har kamera i hånden.

    Takk for ditt svar på min blogg og jeg ønsker deg gode dager fremover. Håper alt ordner seg til det bedre etter hvert. Jeg er sikker på at fotoglede kan være en god hjelp.

    Beste hilsener fra Knut

    SvarSlett
  16. I like those pictures, beautiful hearts, red delicious.

    SvarSlett
  17. Stilige bilder! Passer veldig godt på veggen!

    SvarSlett
  18. Nyyydelig, hvordan får du det til ? :0)

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)