torsdag 14. mars 2013

Urban wings

16 kommentarer:

  1. Herlige bilder fra byen og dyrelivet.
    Ønsker deg en god helg.
    Fra Hilda

    SvarSlett
  2. Mycket vackert fångat och så vackra de är vingarna. Superläckra bakgrunder. Bild nr 2 gillar jag särskilt mycket, ser den som en komplett helhet men för- och bakgrund är intressant var för sig också.
    Skickligt jobb du gjort.
    Hälsn
    Monica

    SvarSlett
  3. Fine urban bilder - jeg likte den lille spurven jeg :-) Det ble liksom så veldig tydelig hvor liten den er i den store byen. God helg!

    SvarSlett
  4. Excelentes las imágenes de las aves, muy buenas capturas!! Un abrazo grande.

    SvarSlett
  5. Spennende serie Monica!

    Du er jo en habil fuglefotograf du! ;-)

    Og du har fanget fuglene i uvanlige miljøer og positurer som gjør bildene desto mer spennende.

    mvh Knut

    SvarSlett
  6. Snygga bilder! jag gillar speciellt flygbilderna.

    SvarSlett
  7. Hei på deg!

    For en stilig og morsom serie! Knakende bra sett og fanget!
    Ønsker deg en fabelaktig helg!

    Klem, Irén

    SvarSlett
  8. Utrolig flotte og stilige. Dette var skikkelig knall. Likte spesielt bilde nr. 2 - Herlig retro og urbant, ja :)

    SvarSlett
  9. spennende serie fra fugl som ha det bra i byen tror jeg.
    god helg Monica.
    hilsen dirk

    SvarSlett
  10. Utrolig spennende serie Monica, ikke minst godt sett. Må ha hatt en skikkelig god zoomlinse her kan jeg tenke meg :-)

    Falt så for det første bilde jeg, for den grønnfargen er noe av det vakreste jeg ser :-)

    God helg til deg vennen.

    SvarSlett
  11. Kult, nr 2 min favoritt :-)
    Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  12. Vackra bilder på fåglarna som alla trivs de inne i stan. Får man hoppas. :)

    SvarSlett
  13. tjsuiga foton på både trut och duvor. Gillar att du har andra bakgrunder än de vanliga himlarna. :) Tror du de kan läsa? Ja, men flyga räknas nog inte.

    SvarSlett
  14. Tittar in här via länk hos Fotobrus.se..., och faller pladask för den sista bilden .., den med den lilla fågeln som är så olydig ,-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)