torsdag 12. mars 2015

Golden moment. . .

22 kommentarer:

  1. Du verden! Magisk og dramatisk! Virkelig spesielt.

    SvarSlett
  2. Vakkert og mektig bilde! God helg!

    SvarSlett
  3. Nydelige farger på himmelen din!
    Her er mitt bidrag: https://hanshb.wordpress.com/

    SvarSlett
  4. Beautiful Monica, indeed :-)))

    Kisses.

    SvarSlett
  5. En treffende tittel .... et virkelig gyldent øyeblikk. Ble ikke så mange av dem på turen, men hadde mye annet med meg hjem så jeg skal ikke klage på solnedgangene :) Blir litt satt ut med å mye materiale å bearbeide på en gang, men har kommet så smått i gang.

    Du er stadig kreativ ser jeg (under) og liker veldig godt det jeg ser!

    Klem I :)

    SvarSlett
  6. Beautiful photograph, I love the golden color and the ominous clouds

    SvarSlett
  7. Incredible colors... really a beautiful sky.

    SvarSlett
  8. wow lovely! looks like smokey fire clouds

    SvarSlett
  9. Wow - gorgeous shot.

    SvarSlett
  10. Wow, helt fantastisk bild. Magisk!

    SvarSlett
  11. Brilliant, Monica. Beautiful tones.
    Good weekend!
    Agustín

    SvarSlett
  12. Sunset in burning, I love it

    Congratulations, Monica.

    Happy weekend.

    SvarSlett
  13. Boa tarde, é um momento único bem captado, a foto é magica na beleza.
    AG

    SvarSlett
  14. Such drama in your sky! Beautifully composed.

    SvarSlett
  15. Nydelige farger og følelse i bildet :-))
    Håper alt vel med deg.
    Klemmer

    SvarSlett
  16. You are simply amazing!!!
    This is so beautiful, my friend. xo.

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)