fredag 27. november 2015

November haze . . .

19 kommentarer:

  1. An absolutely beautiful photo. I love it.

    SvarSlett
  2. Unas fotografías preciosas.Un abrazo.

    SvarSlett
  3. Minimalista y, sin embargo, enorme fotografía!!!...felicidades, amiga!!!

    Un gran abrazo...ah, me gusta la versión en blanco y negro!!! ;)

    SvarSlett
  4. Nydelig stemningsbilde! Flotte reflekser og fin komp!

    SvarSlett
  5. det første er best synes jeg , flott Monica . God helg :-)

    SvarSlett
  6. very lovely..especially in black and white. But I also like the soft colours in the second photo.

    SvarSlett
  7. Nydelig. Så enkelt og vakkert.

    SvarSlett
  8. ohhhh, me encantan (ambas, pero quizas prefiera la de color)
    Enhorabuena.
    Un saludo.

    SvarSlett
  9. SPOT ON - som det heter på nynorsk idag. Mitt i mitt hjerte når det gjelder fotografering. Den første aller mest.

    SvarSlett
  10. Nydelig bilde, flott komposisjon og refleksjon. Likte det første aller best!
    Ha en flott helg Monica!

    SvarSlett
  11. Simple and very beautiful images. They are outstanding!

    SvarSlett
  12. Nydelig! Så vakkert og stille. Men jeg må tilstå at det blir mer og mer tiltak å komme meg utenfor døra. Fyr i ovnen og levende lys, selv midt på dagen, lar meg lett overtale til å bli værende inne og kose meg. Ser jo hva jeg går glipp av, skal skjerpe meg :)

    God uke til deg og dine, Monica

    Klem I

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)